Azadima آزادی ما
آرش صادقی با قرار وثیقه آزاد شد

آرش صادقی با قرار وثیقه آزاد شد

علی بیگی خوزانی
علی بیگی خوزانی
اشتراک گذاری:

حسین صادقی،َ پدر آرش صادقی روز گذشته در توییتر خود با انتشار عکسی از فرزندش اعلام کرد که آرش صادقی با وثیقه ۹۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شده است.

آرش صادقی با قرار وثیقه آزاد شد.

آرش صادقی زندانی سیاسی و فعال حقوق بشر است که تا کنون چندین بار توسط جمهوری اسلامی بازداشت و زندانی شده و به بیماری سرطان مبتلا است.  حدود یک ماه پیش، پدر آرش صادقی از وخامت حال او و عدم رسیدگی به وضعیت وی در زندان خبر داده بود. 

آرش صادقی زندانی سیاسی

رامین صفرنیا، وکیل آرش صادقی نیز در توییتر خود خبر آزادی آرش صادقی را تایید کرد.

رامین صفرنیا، وکیل آرش صادقی

مقالات بیشتر

حسین رونقی کیست؟

حسین رونقی کیست؟

زندانی سیاسی

وبلاگ نویس و زندانی سیاسی که علیرغم دستگیری‌های متعدد و شکنجه‌های زیاد کماکان فریاد آزادی خواهی را سر داده, در این مقاله با نگاهی به زندگی نامه او بررسی خواهیم کرد که حسین رونقی کیست و چرا جمهوری اسلامی تا این اندازه به این فعال مدنی فشار وارد می‌کند.

مجاهد کورکور؛گردنی دیگر برای طناب عدالت اسلامی

مجاهد کورکور؛گردنی دیگر برای طناب عدالت اسلامی

زندانی سیاسی

عباس کورکوری ملقب به مجاهد کورکور، جوان معترض خوزستانی روز ۲۹ آذر ماه با حمله نیروهای حکومتی به روستای «پرسوراخ» از توابع ایذه در استان خوزستان بازداشت شد. بر اساس گزارش‌ها، نیروهای حکومتی در این حمله به روستا از «سلاح سنگین» استفاده و علاوه بر کشتن دو نفر، چند نفر از جمله مجاهد کورکور را بازداشت کردند.

جمهوری اسلامی با شکنجه توماج صالحی به دنبال چیست؟

جمهوری اسلامی با شکنجه توماج صالحی به دنبال چیست؟

زندانی سیاسی

توماج صالحی رپر، فعال مدنی، فعال سیاسی و از مخالفان دیکتاتوری جمهوری است که بدون محاکمه و در بی‌خبری کامل در یکی از زندان‌های جمهوری اسلامی زندانی شده است. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم نگاهی داشته باشیم بر وضعیت توماج صالحی در زندان و بررسی کنیم که جمهوری اسلامی با شکنجه توماج صالحی به دنبال چیست.

آرش صادقی کیست؟

آرش صادقی کیست؟

زندانی سیاسی

آرش صادقی دانشجو اخراجی دانشگاه علامه طباطبایی تهران، فعال مدنی، فعال حقوق بشر و زندانی سیاسی ایرانی که در جریان خیزش سراسری ایرانیان علیه جمهوری اسلامی در سال ۱۴۰۱ بسیار شنیده شده است. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به زندگینامه آرش صادقی و وضعیت او در زندان اوین.