Azadima آزادی ما
آرش صادقی با قرار وثیقه آزاد شد

آرش صادقی با قرار وثیقه آزاد شد

علی بیگی خوزانی
علی بیگی خوزانی
اشتراک گذاری:

حسین صادقی،َ پدر آرش صادقی روز گذشته در توییتر خود با انتشار عکسی از فرزندش اعلام کرد که آرش صادقی با وثیقه ۹۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شده است.

آرش صادقی با قرار وثیقه آزاد شد.

آرش صادقی زندانی سیاسی و فعال حقوق بشر است که تا کنون چندین بار توسط جمهوری اسلامی بازداشت و زندانی شده و به بیماری سرطان مبتلا است.  حدود یک ماه پیش، پدر آرش صادقی از وخامت حال او و عدم رسیدگی به وضعیت وی در زندان خبر داده بود. 

آرش صادقی زندانی سیاسی

رامین صفرنیا، وکیل آرش صادقی نیز در توییتر خود خبر آزادی آرش صادقی را تایید کرد.

رامین صفرنیا، وکیل آرش صادقی

مقالات بیشتر

زنان تاثیرگذار و آزادیخواه ایران را بشناسید

زنان تاثیرگذار و آزادیخواه ایران را بشناسید

زندانی سیاسی

علیرغم ظلم به همه ایرانیان، به سبب ماهیت دیکتاتوری دینی جمهوری اسلامی و قوانین زن ستیزانه، همواره زنان مورد ظلم بیشتری در این حکومت خودکامه قرار گرفته‌اند. در این رشته مقالات از وبسایت آزادی ما به معرفی زنان تاثیرگذار و آزادیخواه ایران خواهیم پرداخت و مرور خلاصه‌ای خواهیم داشت به زندگی آن‌ها تحت دیکتاتوری جمهوری اسلامی.

علی یونسی نخبه زندانی

علی یونسی نخبه زندانی

زندانی سیاسی

علی یونسی ۲۲ ساله و دانشجوی نخبه رشته مهندسی کامپیوتر در داشنگاه صنعتی شریف است که هم اکنون به اتهامات ساختگی در زندان اوین زندانی شده است. کسی که حالا نزدیک به دو سال از زندانی شدنش با اتهامات واهی می‌گذرد و به تازگی خانواده وی نیز به دلیل پیگیری‌های وضعیت او مورد آزار و اذیت جمهوری اسلامی قرار گرفته‌اند.

مبارزی خستگی ناپذیر به مثال اسماعیل بخشی

مبارزی خستگی ناپذیر به مثال اسماعیل بخشی

زندانی سیاسی

اسماعیل بخشی فعال کارگری و عضو سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه است که نامش در پی اعتراضات کارگران این کارخانه بر سر زبان‌ها افتاد. آقای بخشی بارها توسط مزدوران جمهوری اسلامی مورد آزار و اذیت قرار گرفت، به زندان رفت و شکنجه شد اما هرگز از گفتن حقیقت هراس پیدا نکرده و از مبارزه خود دست نکشید.

حکم سنگین زندان برای آرش صادقی

حکم سنگین زندان برای آرش صادقی

زندانی سیاسی

حسین صادقی، پدر آرش صادقی، از احکام سنگین صادره برای فرزندش خبر داد. به گفته حسین صادقی، آرش صادقی به پنج سال و هشت ماه زندان، دو سال منع حضور در تهران و استانهای شمالی مجاور، دو سال منع فعالیت در فضای مجازی، دو سال منع عضویت در احزاب، گروهها و دستجات سیاسی و اجتماعی محکوم شده است.