Azadima آزادی ما
حکم سنگین زندان برای آرش صادقی

حکم سنگین زندان برای آرش صادقی

علی بیگی خوزانی
علی بیگی خوزانی
اشتراک گذاری:

حسین صادقی، پدر آرش صادقی، از احکام سنگین صادره برای فرزندش خبر داد. به گفته حسین صادقی، آرش صادقی به پنج سال و هشت ماه زندان، دو سال منع حضور در تهران و استانهای شمالی مجاور، دو سال منع فعالیت در فضای مجازی، دو سال منع عضویت در احزاب، گروهها و دستجات سیاسی و اجتماعی، دو سال منع خروج از کشور و ضبط وسایل کشف شده در منزلش به نفع دولت محکوم شده است.

حکم زندان برای آرش صادقی


به گفته رامین صفرنیا، وکیل آرش صادقی، وی به اتهام اجتماع و تبانی علیه نظام به پنج سال زندان و به اتهام تبلبغ علیه نظام به هشت ماه زندان ومنع خروج ازکشور و منع حضوردر تهران به مدت دو سال، منع حضور در استانهای شمالی و مجاور تهران، منع از فعالیت در فضای مجازی و منع از عضویت در احزاب و گروهها و دستجات سیاسی و اجتماعی به مدت دوسال و ضبط وسایل کشف شده در منزل به نفع دولت محکوم شد .رامین صفرنیا همچنین اطلاع داد که این حکم غیابی بوده و در مدت بیست روز تقاضای واخواهی خواهد کرد.
این حکم ناعادلانه برای آرش صادقی واکنش کاربران زیادی را در فضای مجازی بر انگیخت و بسیاری از کاربران احکام صادره برای آقای صادقی را با حکم 8 سال و دو ماه زندان برای سجاد حیدرنوا، همسر و قاتل مونا حیدری مقایسه کردند. سجاد حیدرنوا سر مونا حیدری را از تنش جدا کرده بود و آن را در خیابان میچرخانده است.

 آرش صادقی واکنش کاربران زیادی را در فضای مجازی


Powered by Froala Editor

مقالات بیشتر

خالد پیرزاده کیست؟

خالد پیرزاده کیست؟

زندانی سیاسی

اینکه در زندان‌های جمهوری اسلامی شدید‌ترین شکنجه‌ها را تحمل کنید و بعد از آزادی بازهم از خود شجاعت نشان دهید! اما در حد و فاصل دستگیری تا آزادی خالد پیرزاده، بر این ایرانی آزادیخواه چه گذشت و وی بعد از تحمل چه چیزهایی از زندان آزاد شد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

جمهوری اسلامی با شکنجه توماج صالحی به دنبال چیست؟

جمهوری اسلامی با شکنجه توماج صالحی به دنبال چیست؟

زندانی سیاسی

توماج صالحی رپر، فعال مدنی، فعال سیاسی و از مخالفان دیکتاتوری جمهوری است که بدون محاکمه و در بی‌خبری کامل در یکی از زندان‌های جمهوری اسلامی زندانی شده است. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم نگاهی داشته باشیم بر وضعیت توماج صالحی در زندان و بررسی کنیم که جمهوری اسلامی با شکنجه توماج صالحی به دنبال چیست.

آرش صادقی با قرار وثیقه آزاد شد

آرش صادقی با قرار وثیقه آزاد شد

زندانی سیاسی

آرش صادقی با قرار وثیقه آزاد شد. رامین صفرنیا، وکیل آرش صادقی نیز در توییتر خود خبر آزادی آرش صادقی را تایید کرد.

سهیل عربی کیست؟

سهیل عربی کیست؟

زندانی سیاسی

سهیل عربی وبلاگ نویس، دانشجوی هنر و معماری و زندانی عقیدتی سیاسی متولد سی‌ام مرداد ماه ۱۳۶۴ در تهران است . در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به زندگی این زندانی عقیدتی سیاسی تحت حکومت خودکامه جمهوری اسلامی.