Azadima آزادی ما
V2rayX فیلترشکن رایگان و پرسرعت مک

V2rayX فیلترشکن رایگان و پرسرعت مک

علی بیگی خوزانی
علی بیگی خوزانی
اشتراک گذاری:

کاربران سیستم عامل مک یا همان macOS در ایران نسبت به سایر سیستم عامل‌ها کم‌تر هستند که همین مسئله  پیدا کردن و  نصب فیلترشکن برای مک را سخت می‌کند. از همین رو، در این مقاله قصد داریم چگونگی دانلود رایگان VPN برای مک را توضیح داده و یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه یعنی V2rayX را به شما معرفی کنیم. نرم افزار V2rayX مبتنی بر V2ray کار کرده و قابل اطمینان‌ترین نرم افزار مبتنی بر این فناوری برای سیستم عامل مک به حساب می‌آید.

V2rayX فیلترشکن قوی و بدون قطعی برای مک

برای راه اندازی V2rayX به عنوان فیلترشکن رایگان برای مک باید دو مرحله را دنبال کنید: مرحله اول دسترسی به سرور کانفیگ V2ray و مرحله دوم دانلود و کانفیگ نرم افزار V2rayX. 

مرحله اول: دسترسی سرور کانفیگ V2ray 

برای مرحله اول، تنها کافی است که به صفحه مربوط به فرم دریافت فیلترشکن رایگان در وبسایت آزادی ما بروید و با دنبال کردن دستور العمل‌ها، سرور کانفیگ اختصاصی خود را دریافت کنید.

بعد از دریافت سرور کانفیگ اختصاصی خود، آن را در حافظه کلیپبورد دستگاهتان ذخیره کرده و اقدامات زیر را برای نصب و کانفیگ فیلترشکن اندروید V2rayX انجام دهید.  توجه داشته باشید که سرور کانفیگ‌های مختلفی برای شما در این بخش نمایان خواهد شد اما برای استفاده در سیستم عامل مک تنها باید سرور کانفیگی را کپی کنید که براساس پروتکل Vmess کار می‌کند.

 مرحله دوم: نصب و کانفیگ V2rayX 

به منظور دانلود VPN برای مک و فعالسازی eV2ray این اپلیکیشن را از طریق لینک این لینک دانلود کنید.

 بعد از دانلود نرم افزار V2rayX محیط زیر را مشاهده خواهید کرد. در مرحله اول بر روی آیکون V2rayX دو بار کلیک کنید.

نصب و کانفیگ V2rayX

بعد از دوبار کلیک کردن بر روی آیکون نرم افزار، این پنجره را Minimize کنید. سپس از قسمت Navbar خود مطابق شکل زیر بر روی آیکون نرم افزار که به این قسمت اضافه شده است کلیک کرده و گزینه Configure را انتخاب کنید.

V2rayx MacOs

از پنجره باز شده، بر روی گزینه Import کلیک کنید.

V2rayx Importation

گزینه Import from other links را انتخاب کنید.

فیلترشکن برای مک

حال سرور کانفیگی که از قبل کپی کرده بودید را در کادری که باز شده است Paste کرده و بر روی OK کلیک کنید.

v2rayX برای سیستم عامل مک


پنجره را Minimize کرده و مجددا به Navbar بروید. بر روی آیکون نرم افزار کلیک کرده و گزینه Global Mode را انتخاب کنید.

v2rayX

سپس مجددا از همین منو بر روی گزینه Load Core کلیک کنید.


اکنون کار نصب فیلترشکن برای مک را به پایان رسانده‌اید و به اینترنت آزاد متصل شده‌اید.  

مقالات بیشتر

V2ray چیست؟

V2ray چیست؟

امنیت انلاین

وی تو ری (V2ray )نوعی سرویس وی پی ان است که خدمات پروکسی چندگانه از جمله مخفی سازی داده ها، تغییر ترافیک و نظارت بر شبکه را ارائه می کند. این سرویس با هدف دور زدن فیلترینگ در کشورهایی که برای اینترنت محدودیت اعمال می‌کنند و همچنین کمک به حفظ حریم خصوصی کاربران طراحی شده است.

فیلترشکن رایگان برای ویندوز Nekoray V2ray

فیلترشکن رایگان برای ویندوز Nekoray V2ray

امنیت انلاین

نرم افزار Nekoray یک فیلترشکن رایگان و پر سرعت برای ویندوز است که می‌توانید با استفاده از سرورهای دریافتی از آزادی ما از آن برای دسترسی به اینترنت آزاد استفاده کنید. در این مقاله به آموزش فعالسازی فیلترشکن رایگان و پر سرعت Nekoray خواهیم پرداخت.

نحوه نصب و راه اندازی v2rayNG در اندروید

نحوه نصب و راه اندازی v2rayNG در اندروید

امنیت انلاین

نحوه نصب و راه اندازی v2rayNG در اندروید همراه با ویدیو آموزشی برای موبایل در واقع V2ray ابزاری است که به شما کمک می کند که از فیلترینگ رد شوید و بنابراین از حریم خصوصی و آزادی شما محافظت می کند. این یک نرم افزار رایگان و متن باز است.

چگونه در اینترنت ناشناس بمانیم؟

چگونه در اینترنت ناشناس بمانیم؟

امنیت انلاین

رعایت امنیت حریم شخصی در فضای مجازی همواره مهم ترین شرط برای حضور در اینترنت است که میتواند از به خطر انداختن حریم خصوصی جلوگیری کند. در این مقاله به این می پردازیم که چطور میتوان در اینترنت بصورت ناشناس فعالیت کرد.