Azadima آزادی ما
Wings X بهترین فیلترشکن برای آیفون و IOS

Wings X بهترین فیلترشکن برای آیفون و IOS

علی بیگی خوزانی
علی بیگی خوزانی
اشتراک گذاری:

با توجه به محدودیت اینترنت در ایران، دانلود فیلترشکن رایگان و پرسرعت برای آیفون، هم اکنون اصلی‌ترین دغدغه کاربران این دستگاه در داخل کشور به حساب می‌آید. اپلیکیشن Wings X یکی از بهترین فیلترشکن‌های رایگان و پرسرعت iOS است که مبتنی بر فناوری V2ray کار کرده و می‌توانید از آن برای اتصال آیفون و iOS خود به اینترنت آزاد استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم راهنمای فعالسازی اینترنت رایگان و پرسرعت آیفون و iOS با استفاده از اپلیکیشن Wings X مبتنی بر V2ray را ارائه کنیم. 

Wings X بهترین فیلترشکن رایگان برای آیفون و iOS 

برای  راه اندازی یک اتصال  VPN امن، رایگان و پر سرعت از طریق اپلیکیشن Wings X برای iOS نیاز است که دو مرحله آسان را پشت سر بگذارید: مرحله اول دسترسی به سرور کانفیگ V2ray و مرحله دوم نصب و کانفیگ اپلیکیشن Wings X.

مرحله اول: دسترسی سرور کانفیگ V2ray

برای مرحله اول، تنها کافی است که به صفحه مربوط به فرم دریافت فیلترشکن رایگان در وبسایت آزادی ما بروید و با دنبال کردن دستور العمل‌ها، سرور کانفیگ اختصاصی خود را دریافت کنید.

بعد از دریافت سرور کانفیگ اختصاصی خود، آن را در حافظه کلیپبورد دستگاهتان ذخیره کرده و اقدامات زیر را برای نصب و کانفیگ فیلترشکن آیفون و آی او اس Wings X انجام دهید.

 مرحله دوم: نصب و کانفیگ

به منظور دانلود VPN برای iOS و فعالسازی Wings X، این اپلیکیشن را در اپ استور جستجو و نصب کرده و آن را اجرا کنید. لینک Wings X در اپ استور

بعد از اجرا این اپلیکیشن با محیط زیر رو به رو خواهید شد. از قسمت بالا سمت راست علامت + را بزنید.

Wings x

گزینه Import From Clipborad را بزنید تا سرور کانفیگی که از قبل در حافظه کلیپبورد دستگاهتان ذخیره کرده‌اید وارد اپلیکیشن شود.

Wings x IOS

با زدن بر روی OK پیام مربوط به Privacy Policy را تایید کنید.

Wingsx Iphone

حال سرور کانفیگ مورد نظر به اپلیکیشن اضافه شده است. کافی است که دکمه پلی را بر روی سرور کانفیگ اضافه شده بزنید تا اتصال شما به فیلتر شکن و اینترنت آزاد آغاز شود.

اپلیکشن Wingsx

بعد از زدن دکمه پلی از شما سوال پرسیده می‌شود که آیا Wings X مجاز به تشکیل یک اتصال VPN روی دستگاهتان هست یا خیر. با زدن Allow این دسترسی را ایجاد کنید. 

Wingsx IOS

بعد از دادن دسترسی، محیط اپلیکیشن چیزی شبیه به شکل زیر خواهد بود و می‌توانید از اتصال خود به اینترنت آزاد لذت ببرید. 

Wingsx

مقالات بیشتر

معرفی و ارائه فیلترشکن رایگان cisco anyconnect

معرفی و ارائه فیلترشکن رایگان cisco anyconnect

امنیت انلاین

معرفی و ارائه فیلترشکن رایگان Cisco AnyConnect Secure و این امکان را به کاربران می دهد تا بدون مشکل و در یک زیرساخت ایمن به شبکه شما متصل شود. این ابزار امنیت بسیار مناسبی دارد؛ چراکه ترافیک مصرفی شما را رمزگذاری می‌کند و با مخفی نگه‌داشتن آدرس آی‌پی شما از حریم خصوصی‌تان محافظت می‌کند.

اهمیت حفاظت از سیاست حفظ حریم خصوصی

اهمیت حفاظت از سیاست حفظ حریم خصوصی

امنیت انلاین

سیاست حریم خصوصی یک سند حقوقی است که توسط کسب‌وکارها و وب‌سایت‌ها ارائه می‌شود، که چگونگی جمع‌آوری، استفاده، ذخیره‌سازی، و حفاظت از داده‌های شخصی کاربران خود را توضیح می‌دهد. در اینجا نگاهی جامع به این است که چرا حفاظت از خط مشی رازداری شما بسیار مهم است و چگونه می توانید از ردپای دیجیتال خود محافظت کنید.

V2ray چیست؟

V2ray چیست؟

امنیت انلاین

وی تو ری (V2ray )نوعی سرویس وی پی ان است که خدمات پروکسی چندگانه از جمله مخفی سازی داده ها، تغییر ترافیک و نظارت بر شبکه را ارائه می کند. این سرویس با هدف دور زدن فیلترینگ در کشورهایی که برای اینترنت محدودیت اعمال می‌کنند و همچنین کمک به حفظ حریم خصوصی کاربران طراحی شده است.